Svar på frågestunden som avslutades idag.

2009-09-07 @ 20:44:00
Glömde bort frågestuden.. men här kommer frågorna, inte så många men några iaf. ;)

1. Vad heter du? - jag heter Elin.
2. Hur gammal är du? - jag är 13 år gammal, snart 14
3. Hur mkt gillar du twilight? - för mycket antar jag! :D
4. Har du syskon? - japp det har jag.
5. Isåfall hur många? - jag har 3 syskon.
6. Vad heter du? Ditt riktiga namn? - jag heter Elin, men skriver E för att detta är en privat blogg om Twilight och vill inte sprida information om mig här.
7. Vem älskar du mest i filmen? - haha, det var en konstig fråga.. men antar Bella & Edward, men jag älskar alla! :)
8. Vad tycker du om Jacob? - illa... jag gillar inte Jacob.
9. Vem tycker du bäst om om Rosalie eller Alice? - båda två har faktiskt bra sidor t.om Rosalie men jag gillar Alice mest.
10. Tycker du att Kellan Lutz är snygg? - OM HAN ÄR!!!
11. Vilken bok tycker du är bäst om du läst alla? - japp, jag har läst alla och jag tycker att 1:an och 4:an är bäst, men alla är ju bra, men de är bäst! :D
12. Har du läst alla böcker? - som i fråga över, ja jag har läst alla böckerna.
13. Om jag kunde drömma eller När jag hör din röst? - Om ja kunde drömma
14. Favorit-låt från Twilight-filmen? - Mutemath - Spotlight och RobertP - Let me sign ♥
15. Tycker du att Jasper är en ond person eftersom att han försökte döda Bella? hatar du honom för det? - nej jag tycker väldigt bra om Jasper och hatar honom absolut inte för det. Jag förstår honom.
16. Tycker du illa om James, Victoria och Laurent? - egentligen borde jag nog det, men faktiskt inte så jätte mycket.. men jag gillar dem inte.
17. Vem typ hatar du i Twilight? - haha, Jacob faktiskt och hans far Billy. ;D Sen gillar jag inte Lauren heller.
18. Hur mycket älskar du twiligt på en skala 1-100? - 10000000000000000000000 <3
19. Tycker du Taylor Lautner är snygg? - mja.. sådär.
20. Är Edward snyggare än the real Rob? - haha han är snygg hur han än ser ut! finns ingen snyggare så nej! :D
21. Vad tycker du om Kristens nya frisyr? - haha, ja, jag tycker att hon passa bättre i den långa lockiga fina iaf. :)

Så det var lite frågor, inte många. Men blir väl mer frågestunder fram över när det är fler prenumenanter. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0