Svar till ''Emma''

2009-10-22 @ 22:22:37
Tänkte att jag lägger in ett inlägg där jag svarar på din senaste kommentar ''Emma''
Eftersom att du är anonym och heter Emma men inte har nån blogg eller nåt så ska jag svara här.
Jag la ut det där: ''Kristen och Rob är sambos''
Din fråga löd: Tror du verkligen på det där!? :O
Ditt svar ''Emma'': Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men för det första så nämde jag inte någonstans i inlägget att jag trodde på det. Utan jag sa att det skulle vara roligt! Och inte att jag tror att de är sambos för de tror jag faktiskt inte att de är.. men man vet ju aldrig va de kan bli!
Så här har du ditt svar, och sen hädan efter skulle jag bli tacksam om du skriver din e-post om du har någon och iaf ja, alltså det är lite jobbigt att du är störande.

Och förlåt Emma, inget illa menat, men ja jag tänkte att jag svarar här. :)
Jag är glad för att du läser bloggen och för att du kommenterar, tack <3

Kommentarer
Postat av: Emma Malm

Okej, förlåt. Den där komentaren var väldigt feluttryckt, det var inte meningen att låta, hur ska jag uttrycka det?...Taskigt, nedlåtande, eller nått sånt, det var absolut inte så jag menade. Ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att det är okej att jag fortsätter kolla in din blogg i fortsättningen. Min e-mail förresten^^

2009-10-23 @ 09:29:23
Postat av: Emma Malm

Tack du med!<333

2009-10-24 @ 01:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0