Åh, jag blir totalt galen! :@

2009-10-21 @ 22:06:14


Kommentarer
Postat av: Emma

Enkelt, säg inte hur gamal du är ;) Och om dom frågar om leg. så säger du bara att det kändes onödigt att skaffa när du fyller 18 nästa år och ska ta körkort :) sen om dom är så damp att dom frågar person nr är det ju bara ljuga :P Easy as pancake!

2009-10-21 @ 23:45:24
Postat av: Josefine

Man får inte gå och kolla på bio med 15 års gräns även om man har förälder eller inte. Jag har hittat en lösning på detta. Jag ska åka iväg till en små stad och jabba på bion där. Då får man till och med se den gratis. Jag är lycklig! New Moon <3

2009-10-22 @ 22:44:07
Url/bloggadress: http://josefineisthename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0