Vilken vampyr är sexigast?

2009-11-28 @ 23:59:43


Källa
Det har väl knappast undgått någon att det råder vampyrfeber med filmer som "Twilight", "New moon" och tv-serier som "True blood" och nya "The vampire diaries". Ännu ett bevis på hysterin är amerikanska veckotidningen Ok! som låtit läsarna rösta på den sexigaste vampyren genom tiderna.

Tvåa i omröstningen hamnade svenske hunken Alexander Skarsgårds "True blood"-vampyr Eric Northman. En stark insats med tanke på att namn som Brad Pitt och David Boreanaz hamnade efter honom i omröstningen. Alex får dessvärre se sig besegrad av vampyren som just nu får miljontals tjejhjärtan att slå frivolter - Edward Cullen från "Twilight"-filmerna, spelad av Rob Pattinson.

Nu är det upp till bevis. Anses Edward/Rob vara sexigare än Eric/Alexander även här i Sverige? Eller kanske Angel (David Boreanaz), Blade (Wesley Snipes) eller Lestat (Tom Cruise) kan skrälla? Spana in bildspelet och se några av de hetaste vampyrerna som någonsin härjat i Hollywood och rösta på den du tycker är hetast!

Hehe ja ni, vem tycker ni är den sexigaste vampyren då?
Mitt svar är så självklart EDWARD! Går inte att bli mer självklart :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Helt klart Edward för mig

2009-11-29 @ 00:39:45
Url/bloggadress: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Sanja

Jag måste nog säga att det står lika mellan Eric/Alexander Skarsgård och Damon/Ian Somerhalder (The vampire diaries) för min del :)

2009-11-29 @ 22:19:35
Url/bloggadress: http://gothica-princessofdarkness.blogspot.com/
Postat av: Emma Malm

Jag tycker Alexander Skarsgård är lugnt snyggast!<3333



(Förresten, får jag ställa en fråga? Var det du som inte tyckte om True Blood? Jag gillade inte den serien heller från början, men sen läste jag böckerna och dom var faktiskt ganska bra. Dom var inte lika bra beskrivna som twilight-böckerna, men det händer mycket. Ett bra boktips om man är lite vampyr/romans/action-typ :D )



Edward kommer på en säker andra plats :)

2009-12-02 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0