Rob Förnekar Romans Med Kristen

2009-11-03 @ 20:42:57



Än en gång går Robert Pattinson ut i pressen och förnekar romansen med Kristen Stewart. För tidningen Vanity Fair intygar skådishunken återigen att han aldrig varit annat än kollega med sin motspelerska.

— Det spelar ingen roll vad man säger. Jag har bokstavligen varit på andra sidan jordklotet och tidningarna skriver: ”Åh, de var på en hemlig dejt”. Liksom, vart då? Jag kan inte ens gå ut från mitt hotellrum, säger han.

Även Kristen backar upp sin motspelares version:

— Det är så efterblivet. Vi har blivit som karaktärer i en tecknad serie, säger hon.

Alltså, kan de inte bara låta dem vara i fred och sköta deras eget?


Kommentarer
Postat av: Emma Malm

Eller hur, det börjar bli lite väl tjatigt nu. Median har ju hållt igång det där ryktet i över ett halvår nu "/



Fett bra blogg, keep it up! ;)

2009-11-04 @ 09:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0