Angående New Moon Biljetter..

2009-11-05 @ 20:48:08

Såhär skriver TTS i ett inlägg:

Filmen är dock inte granskad av Statens Biografbyrå, så åldersgränsen är inte bestämd. Innan en film får distribueras på den svenska marknaden måste den granskas av Statens Biografbyrå. Även om de aldrig klipper i filmer numera sätter de fortfarande åldersgränser. Statens Biografbyrå bedömer om filmen bör vara barntillåten, alternativt tillåten från 7, 11 eller 15 år.
Eftersom ”New Moon” ännu inte är granskad, säljer vi biljetter utifrån åldergränsen 15 år och avvaktar vidare beslut.

Och då säger jag såhär, man får ju alltid hoppas på att det inte blir 15 år gräns eller hur?
Men jag ska nog köpa biljetter ändå, men om jag inte kommer in så gör jag inte det.. och då får jag väl vänta tills den kommer ut att kunna hyras eller på DVD. Men jag skulle bli väldigt glad om det inte vart 15 års gräns och jag fick gå på den på bio! Det skulle faktiskt betyda massor. Men om man skulle köpa biljetter och inte komma in får man tillbaka pengarna då eller hur blir det då?

Någon som köpt biljetter som är under 15?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har:) Mamma hämtade ut dom till mig idag:P Jag fyller nästa månad;) Om jag läste rätt så är du oxå 95:a som jag;)

2009-11-06 @ 23:05:54
Url/bloggadress: http://twitwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0