Julafton slut för i år

2009-12-25 @ 22:17:22

Nu är jag tillbaka med bloggningen igen och julafton är över för i år!
Min julafton har vart jätte bra och nu har jag äntligen fått en ny dator! Så nu blir det bloggning varje dag. :D
Men problemet är att alla bilder, program och ja allting är ju borta för det ligger på den gamla trasiga datorn men nya bilder kommer det alltid! ;D
Och så ska jag försöka fixa photoshop för jag är sugen på en ny design..

Men hur har eran julafton vart? Har ni fått nåt roligt som ni önska er? :D
Jag hoppas iaf att alla har haft en väldigt bra, trevlig och mysig jul med god mat och julklappar.
Nu väntar bara nyår.

Hoppas ni haft det bra! Kram


Kommentarer
Postat av: Twork

Hej! Var med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg här: http://twork.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-tavling.html

Kram

2009-12-26 @ 11:33:15
Url/bloggadress: http://twork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0