Breaking Dawn news!

2009-12-02 @ 19:39:48

Det har äntligen kommit ut lite Breaking Dawn nyheter igen! :D
Såhär skriver dom:

  • SUMMIT funderar på att ta tillbaka Chris Weitz i rollen som regissör för filmen eftersom han fick stående ovationer av fans över hela världen med sitt verk på new moon!
  • De har ännu inte svarat HELT officiellt om det kommer bli en film (så strange eftersom de gått ut officiellt 2 ggr nu, agh!)
  • De funderar på att göra den till 2 filmer, de behöver förstås Stepehenie's godkänt först och väntar med att höra vad hon tycker om idéen.
  • Alla i the cast kommer få FETA löner och de 3 största huvudrollsinnehavarna Kristen, Taylor och Robert kommer nog landa på en åtta siffrig lön. - O.M.E!

    Jag hoppas verkligen på att det kommer bli en film av BD för boken är verkligen underbar och jag älskar den! Det är den bästa av dom fyra tycker jag! :)



    Källa: Twilightmovie

Kommentarer
Postat av: youthhood

Nice Blogg!



Kolla in http://youthhood.blogg.se/ :)

2009-12-02 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0