Twilight skådisarna

2009-08-23 @ 20:35:24

  - Bella Swan


 - Edward Cullen

 - Jacob Black

 - Emmett Cullen

 - Billy Black (i rullstolen)

 - Charlie Swan

 - Eric

 - Jessica

 - Mike

 - Angela

 - Tyler

 - James

 - Laurent

  - Victoria

 - Alice Cullen

 - Renee (hon ser inte ut så i filmen, men det är hon som spelar Renee iaf)

 - Esme Cullen

 - Carlisle Cullen
 - Rosalie Hale Cullen

 - Jasper Hale Cullen



Så nu har jag uppdaterat massor idag! Lovade ju er ett profilinlägg om Jacob idag egentligen men det orkar jag inte idag så jag lovar imorrn!
Nu ska jag lägga mig och kolla självaste Twilight hihi ;)
Hörs imorrn!
/E

Btw, säg till om jag glömde nån! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0