Profilinlägg om Carlisle Cullen

2009-08-30 @ 18:43:09

(okej, hoppas jag inte ger mig in på något för jobbigt nu ;), och för er som inte vill veta nånting om historierna, föredrar jag att ej läsa dom här inläggen jag kommer att göra)

Namn: Carlisle Cullen
Bor i: Forks, Washington
Född: Haha vet inte ;o ;)
Ögonfärg: Guldbruna
Hårfärg: Blondt
Personlighet: Omtänksam, snäll och ja, trevlig och ja väldigt omtänksam och lugn.
Familj: Frun Esme Cullen, adoptivbarnen Rosalie, Jasper, Emmett, Alice och Edward + 'dottern' Bella och barnbarnet Renesmee.
Intressen: Jobba hehe :)
Bil: Svart mercedes.

Carlisles historia:
Carlisle har gått igenom mycket som jag inte orkar berätta, men det står i böckerna och det har jag läst, dessutom har jag faktiskt inte så jätte stort minne av hur hans historia är men lite kortfattat.
Carlisle har bott i Italien där han var vänner med Volturi sen har han tagit hand om Edward och hans föräldrar 1918 då de var döende i Spanska sjukan. Edwards föräldrar dog och Carlisle förvandla Edward när han var 99% död, sedan gjorde han det med sin fru Esme Cullen oxå. Fler och fler vampyrer kom till i The Cullens. Han jobbar som Dr. Cullen och är väldigt duktig! Han kämpar oxå igenom allt blod och skador på jobbet men gör allt för att rädda personer!
New Moon: där kommer inte Carlisle vara med så mycket, men det blir lite då och då. :)
Eclipse: Där är inte Carlisle med så mycket heller vad jag kan minnas, men nån gång är han väl med.
Breaking Dawn: Där är Carlisle med mycket i slutet då han tar hand om Bella och så.

Det vart inte så mycket, men det är för att jag inte vet så mycket om hans historia, men ni får läsa böckerna och ni hänger med! :)

Bella, Edward, Renesmee, Jacob, Carlisle & Esme, Alice & Jasper, Rosalie & Emmett.

Hoppas ni gillade det och förstår mer om Carlisle! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0