MTV Movie Awards 2010 blev succé för Twilight även detta år!

2010-06-07 @ 15:24:36

För er som såg galan inatt såg ni säkert hur Twilight slog igenom även detta år! De vann något i alla kategorier! Hur bra är det inte!? :D
Jag blev så himla glad när jag såg att de vann så mycket!
De vann:
Kristen Stewart vann “Best Female Performance
Robert Pattinson vann “Best Male Performance” och “Global Star
Kristen Stewart & Robert Pattinson vann “Best Kiss
New Moon vann “Bästa Film
Anna Kendrick vann även “Best Breakout Star” för rollen i “Up in the Air”
Kristen, Rob och Taylor presentera även en ny sneakpeak från Eclipse:


Jag tyckte iallafall att galan var väldigt bra och man fick se mycket av Kristen och Rob! Dessutom så var Kristen jätte fin i sin snygga klänning och löshår! Robert var också väldigt stilig.. som vanligt ;)
Och för er som inte såg inatt så går det repris på MTV's kanal imorgon 8/6 (tisdag) klockan 20.40 - 22.40!
Bilder och annat kommer upp senare ikväll.
Källa @ Twilightsweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0