Breaking Dawn news!

2010-01-12 @ 21:09:41

Just nu pratas det mycket om att Breaking Dawn faktiskt ska bli film! Och jag hoppas hoppas hoppas att det kommer bli det! ♥
Men det är inte officielt än så vi är inte 100% säkra på att det kommer bli film men vi får hoppas på allt!

Såhär skriver Stephenie Meyer på hennes hemsida:

Just a quick note on the subject of the Breaking Dawn film: there is no drama over whether the book should be one movie or two. My personal feeling is that it would be very difficult to cram the whole story into one movie (as I’ve said in many interviews previous to this), but if a great way of doing that surfaces, I’m all for it. Two or one, whichever way fits the story best is fine by me, and everyone I’ve spoken with at Summit seems to feel the same way. We’re all excited to move forward on this, and we are slowly and surely getting there. I know people are anxious for news, and so sometimes gossip get fabricated to stir things up, but there’s no basis to this particular story.

Steph



Och så bjuder jag på en underbar fanmade trailer till Breaking Dawn!



Källa: Twilightsweden


Kommentarer
Postat av: Julia

heej! Vilken bra blogg du har! Jag gillar den jättemycket!!! <3 Om du vill så hälsa gärna på min! www.twilightsaaaga.blogg.se



Och förlåt för namnet hehe... Visste inte att det var nån som hade ungefär ett likadant..! kram

2010-01-13 @ 16:03:33
Url/bloggadress: http://twilightsaaaga.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejsan...

svara på bara på frågorna som föregående veckans twilighare svarat på och skicka sedan svaren till [email protected]

inte så svårt va :D

2010-01-13 @ 18:47:07
Url/bloggadress: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Jag vet, både med det där snea OCH ögonen i menyn -.-

Blir så irriterad... <3

2010-01-13 @ 18:53:57
Url/bloggadress: http://theliisa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0