MTV VMA Bilder! :)

2009-09-14 @ 06:51:38







Bildkälla|Mtv.com

Där ser ni Ashley som var lite ''program ledare'' under kvällen. :)
Visst var hon fin? Jag då som gick upp klockan 02.00, kolla på hela röda mattan och sen kolla jag på själva galan till klockan 04.00, sen orka jag inte mer och inte ens under de två timmarna såg jag en enda liten skymt av Rob eller Kristen.. lite besviken. Jag som ville se trailern. Men någon som vet när trailen sändes? Alltså vilken tid. Ni kan ju kommentera det isf :D. Och sen om de prata någonting med Kristen och Rob? Vet ni det?

Annars var det väl bra, fick iaf se Ashley och Taylor. Men inga bilder på Rob eller Kristen!? Jaja..
Nu måste jag fixa mig till skoldagen. Hörs sen!

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0