Bellas pickup i True Blood.

2009-09-16 @ 16:13:43

Kunde inte ladda upp bilden på bilen så det får bli en på bara True Blood.

Jo, är det någon mer än jag som stör mig otroligt mycket på True Blood? Alltså allvarligt, jag hatar True Blood!
Det är en dålig serie som försöker vara lika bra som Twilight men kommer aldrig att lyckas! Usch, jag blir så irriterad över att de härmar Twilight och dessutom har en lika dan pickup som Bella, vad fan håller de på med rent ut sagt!? Ne, usch, jag blir så himla förbannad på HÄRMAPAOR! True Blood har jag aldrig kollat på och ska aldrig göra! För Twilight är bättre än bäst och ingenting kommer kunna ta Twilights plats. För de är bäst och så är det bara! Kolla på bilden hos: Twilightmovie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0