Rob interjuv med MTV

2009-11-29 @ 18:16:33

Källa

Robert gjorde en intervju med MTV där de senare i interjuvn börja fråga mer personliga och romatiska frågor och här har ni frågorna.

MTV: Är du en romantisk person i verkliga livet?

Robert: Jag har inte gjort så många romantiska saker i mitt liv ... Jag gillar de romantiska scenerna i filmerna. Jag kände att mycket av handlingen i "new moon" är väldigt hjärtskärande och verkligt. Och jag kände att jag inte gjorde något för just kärleken. På många sätt, är det en väldigt ledsam historia. Hmmm ... vad är det mest romantiska jag någonsin gjort för någon?

MTV: Har du någonsin uppvaktat någon?

Robert: Åh nej [skrattar]. Jag tror inte att det någonsin skulle vara romantiskt. Du måste ha ballar av stål för att göra något sådant. Jag kan faktiskt inte komma på något romantiskt som jag har gjort. Jag la blommor i en persons skåp när jag var 15 år, tjejen hette Maria. Jag kanske var 14 förresten. Hur som helst, hon trodde det var någon annan som hade lagt blommorna där. Och den killen hon trodde det var tog äran för det, vilket var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0