New Moon Biljettsläpp!

2009-11-04 @ 20:21:47
SF har nu släppt biljetter till New Moon! Men nu finns det ju en sak som jag (om många fler!) i Sverige är besvikna över. Nämligen att åldergränsen vart 15 år och man får inte ens gå med förälder om man är under 15..
Det är väldigt tråkigt och jag blir så besviken! Jag blir 14 imorgon och får inte ens gå med mamma/pappa?
Men när Twilight hade premiär gick mina två kompisar som bara är 13 och den var det ju oxå 15 års gräns på, men de kom in... fast nu måste man t.om bevisa att man är 15!

Så jag har två alternativ typ: Smita mig in på något sätt med kompisar som ser äldre ut eller vänta tills den kommer på DVD! Men hur lång tid kan inte det ta då? Jag vill ju se den när den kommer! Åh, jag får total panik rent ut sagt.

Men grattis till er som får se den, hoppas ni får det kul.

Kommentarer
Postat av: thetwilightnerd [Linnea]

Visst blir man så jäkla förbannad!! :o

Tycker man ska kunna få avgöra själv om en film är lämplig för sin ålder. Själv köpte jag biljetter, men vet inte om jag koommer in. :(

2009-11-05 @ 15:28:55
Url/bloggadress: http://thetwilightnerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0