Summit överraskingen!

2009-12-05 @ 23:25:06

Som jag skrev i ett inlägg igår så hade ju Summit Entertainment en liten överraskning till oss!
Och nu har det kommit ut vad det var för tävling.. nämligen att man kan vinna ett samtal med någon skådespelare från Twilight!
Alltså O.M.E, tänk dig själv att vinna ett samtal med Robert eller Kristen!? Hur j*vla häftigt skulle det inte vara!? :D
Och det ända man behöver göra är att gå in på Summit's twitter och twittra hur många gånger man sett New Moon. Men hur många fuskar inte med hur många gånger man sett den dådå? ;D
Jag ska tävla men tror inte att jag har sån stor chans att vinna, men ett försök är bättre än inget! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0