Profilinlägg om Esme Cullen

2009-08-30 @ 18:49:22

(okej, hoppas jag inte ger mig in på något för jobbigt nu ;), och för er som inte vill veta nånting om historierna, föredrar jag att ej läsa dom här inläggen jag kommer att göra)

Namn: Esme Cullen
Bor i: Forks, Washington
Född: Haha det vet jag inte ;o ;)
Ögonfärg: Guldbruna
Hårfärg: Brun/lite rött, lite blandat :)
Personlighet: Omtänksam, snäll och rar/go.
Familj: Maken Carlisle, adoptivbarnen Alice, Jasper, Emmett, Rosalie, Edward och 'dottern' Bella + barnbarnet Renesmee.
Intressen: Inredning :)

Esmes historia:
Oj oj, om jag ska vara ärlig så vet jag nästan inget om Esmes men kan väl skriva att hon är gift med Carlisle och har sin familj, hon blev förvandlad av Carlisle 1918 tror jag (?) Haha, i dom andra böckerna kommer hon väl vara med då och då. :)

Förlåt för sånt kort inlägg om henne, men allvarligt talat så vet jag nästan ingenting om henne! ;o
Men ah, det får räcka lite information fick ni iaf ;)

Bella, Edward, Renesmee, Jacob, Carlisle & Esme, Alice & Jasper, Rosalie & Emmett.

Hoppas ni gillade det och förstår mer om Esme! :D

Kommentarer
Postat av: varför

varför skulle bella vara mindre dotter till esme är dom andra???

2009-11-26 @ 15:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0